În doi ani, startup-ul american Digit a reușit să ajute utilizatorii săi economisească peste 350 de milioane de dolari, potrivit lui Ethan Bloch, fondatorul și CEO-ul companiei, fără a dezvălui totuși numărul de utilizatori pe care îi are aplicația.
Digit analizează veniturile utilizatorului, când este plătit, cum este plătit, apoi se uită la ce cheltuieli are în următoarele săptămâni și observă obiceiurile de cheltuială ale acestora. După ce face toate aceste lucruri, mută o parte din bani în contul de economii.
Digit va fi integrat și în aplicația de messenger a Facebook, astfel va comunica mai ușor cu clienții săi. Utilizatorii pot seta o dată și un obiectiv (cât vrea să economisească) și algoritmul programului face anumite proiecții bazate pe soldurile existente pentru a determina dacă obiectivul este unul realistic sau nu.
Totuși pentru că Digit nu este o bancă aceasta nu poate plăti dobânda, dar Bloch a spus că „dobânzile nu sunt un punct prioritar pentru clienții noștri deoarece aceștia economisesc sume mici, scrie Business Magazin.
„Vrem ca aplicația să devină mai complexă, să o umanizăm. Vrem să putem să o intrebăm – „Hei, Digit, sunt ok pentru pensionare? și aplicația să-ți trimită un emoji cu ok”, a mărturisit fondatorul.